اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان ،گفت: همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۷ خردادماه سال جاری آزمون کتبی مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن در رشته معارف(تفسیر سوره یونس) در دلیجان بقعه متبرکه قتلگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیهماالسلام برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان گفت: آقای اصغر شاهقلی با کسب 96.5 از 100 امتیاز حائز رتبه اول در استان مرکزی گردید.

وی با بیان اینکه در آزمون مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن در رشته معارف 464 داوطلب از شهرستان های استان حضور داشتند، اعلام کرد: از این تعداد 11 نفر که بالای 80 امتیاز کسب کرده بودند به مرحله استانی راه پیدا کردند.

حجت‌الاسلام آسوده افزود: در راستای فراگیر شدن معارف قرآنی هر ساله مسابقات در رشته‌های ترجمه و مفاهیم نیز برگزار می‌شد که در حال حاضر به نام معارف تغییر پیدا کرده است.

ایشان در پایان افزودند:آزمون کتبی معارف با محوریت سوره مبارکه«یونس» از تفسیر نمونه بود، پس از پاسخگویی داوطلبان پاسخنامه‌ها جهت تصحیح به مرکز استان ارسال شد که پس از بررسی کارشناسی نتایج نمرات اعلام شده است، آزمون کتبی معارف نمره منفی داشته و به ازای هر پنج جواب غلط یک امتیاز کسر شده است.

یادآور می‌شود؛ زمان و مکان برگزاری مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات معارف متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت دریافت نمرات کلیک نمایید.WebAppFiles/markazi/_Public/maaref.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۴
محمد رضا آسوده

جلسه ضیافت الهی با محوریت برنامه های بقاع متبرکه شهرستان دلیجان در ماه مبارک رمضان با حضور هیئت امناء و مسولین فرهنگی و خانواده محترمشان در دومین روز ماه رمضان بهمراه افطاری در امامزاده حمزه علیه السلام روستای کروگان جاسب برگزار گردید.

برای مشاهده تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۵
محمد رضا آسوده

در شب و روز رحلت حضرت امام خمینی (ره) هزاران زائر از استان اصفهان مهمان بقعه متبرکه امامزاده زبیده خاتون سلام الله علیها بودند.

برای مشاهده تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۶
محمد رضا آسوده

حجت الاسلام محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، با اشاره به اینکه 14 امامزاده در این شهرستان وجود دارد، افزود: مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) امشب و فردا در امامزاده حمزه کروگان جاسب، قتلگاه، زبده خاتون و امامزادگان معصوم برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین به همین مناسبت امشب کاروان زیارتی هیئت مهدویه و محبان از شهر اصفهان به امامزاده زبیده خاتون این شهرستان اعزام می شوند.

رییس اداره و امور خیریه شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نفر در این کاروان حضور دارند، ادامه داد: مداحی، سخنرانی و قرائت دعای کمیل از جمله برنامه هایی است که امشب در امامزاده زبیده خاتون برگزار و فردا نیز دعای ندبه با حضور افراد این کاروان برگزار می شود.

آسوده ابراز داشت: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) نشانگر وفاداری به امام و اندیشه ها، افکار و آرمان های آن بزرگوار است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰
محمد رضا آسوده

برای مشاهده اسامی نفرات برتر کلیک نمائید.

دریافت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۵
محمد رضا آسوده