اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم» در مسجد جامع شهر دلیجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم» شامگاه گذشته (4 دی) بعداز نماز مغرب و عشاء همزمان با سراسر استان مرکزی در مسجد جامع شهردلیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام و المسلمین کرامتی، امام جمعه شهرستان دلیجان  در این مراسم ضمن تقدیر از حضور گسترده عاشقان و دوستداران پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) گفت: حضور پر شور و خودجوش مردم در سراسر میهن اسلامی در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر مهر و رحمت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به ایه55 سوره اسرا بر تفاضل و برتری پیامبر اکرم بر بقیه انبیای الهی و همچنین برتری نسبت به بقیه پیامبران اولوالعزم اشاره کرد و افزود: حضرت محمد مصطفی ص خاتم پیامبران و الگوی کاملی برای تمام انسان ها است.

حجت الاسلام کرامتی در بخش دیگری از سخنانش به شاخصه های برتر پیامبر اعظم ص اشاره کرد و گفت:  نزول قرآن و معجزه اخرین پیامبر که جامع همه علومات است، خاتمیت پیامبر اسلام که سلسله و طومار با وجود پیامبر در هم پیچیده و دینی دیگر نخواهد امد  و تمام حقیقت در دین اسلام است و کامل ترین دین است و تجلیل و تکریم پیامبر در قرآن که در مورد انبیای دیگر نیامده را از شاخصه های اصلی برتری ایشان دانست.

پیامبر اکرم صل الله پیامبر رحمت و مودت است

امام جمعه شهرستان دلیجان اظهار کرد: شخصیت جهانی پیامبر که مختص گروه خاصی نیست و برای زمین و زمان و تمامی موجودات و بشریت می باشد.

حجت الاسلام کرامتی پیامبر گرامی اسلام را پیام آور رحمت و مودت دانست و بیان کرد: حضرت محمد ص رحمه للعالمین است و با وجود پیامبر، اختلاف چندین ساله بین قبایل و عشایر عرب برطرف شد و بین انها انس و الفت برقرار شد.

وی بیان کرد: حضرت محمد مصطفی در دو مرحله عقد اخوت و برادری بین تمام مسلمانان برقرار کرد و همه را به محبت برادری و انس با یکدیگر دعوت کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اهانت دشمنان اسلام  به پیامبر اسلام بیان کرد: متاسفانه در دنیای کنونی کسانی که ادعای پیشرفت رشد و ازادگی میکنند از اخلاق سقوط کرده و به اشرف مخلوقات که وجود نازنین پیامبر است توهین میکنند.

وی خاطر نشان کرد: عده ای از کوردلان و افراد نااگاه نیز به اسم آزادی بیان از این حرکت ننگین حمایت می کنند که این خشم دنیای اسلام را در پی داشته.

امام جمعه دلیجان اظهار کرد: ملت های مسلمان و آزاده جهان باید آگاه و هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی این توطئه را بار دیگر خنثی کرده و پرچم اسلام را به اهتزاز در آورند.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با فریاد لبیک یا رسول الله، یا محمدا این هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

لازم بذکراست این مراسم به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان با همکاری دفترامام جمعه. فرمانداری . شهرداری و بقیه ادارات مرتبط برگزار گردید.

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی