اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۹
محمد رضا آسوده

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان محمدرضا آسوده رئیس اداره اوقاف دلیجان گفت: طرح بصیرت عاشورایی با هدف دفاع از دین و ارزش‌های مکتب حسینی، اهل‌بیت(ع) و استمرار آن، دفاع از عزت و غرور ملی، دفاع از کرامت انسانی و اقتدار عزتمند همزمان با ماه محرم در این شهرستان اجرایی می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۰
محمد رضا آسوده

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: پس از برگزاری رقابت ها و اعلام نتایج داوری نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران و برادران دلیجان مشخص شد.

برای مشاهده ادامه گزارش، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۹
محمد رضا آسوده

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان دلیجان از برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در تاریخ 17 مهرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان دلیجان ،حجت الاسلام محمدرضا آسوده رئیس اداره اوقاف وامورخیریه افزود: این مرحله از مسابقات در رشته معارف با حضور بیش از 30 نفر از دختران و پسران در محل آرامگاه علامه عبدالهادی دلیجانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در رشته های قرائت، حفظ و ترتیل خواهران نیز 100نفر حضور دارند که از ساعت 8 صبح در مسجد جامع دلیجان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان اظهار داشت: مسابقات برادران در رشته های قرائت، حفظ و ترتیل نیز از ساعت 9 صبح با شرکت 35 متسابق در مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: با توجه به اینکه در این دوره از رقابت ها علاقمندان به شرکت در مسابقات قرآن کریم تا روز قبل از برگزاری مسابقات برای ثبت نام فرصت دارند پیش بینی می شود بر تعداد شرکت کنندگان افزوده شود.

وی ابراز داشت: تامل و تدبر در قرآن نشان می دهد که این کتاب نورانی برای تمام اموری که در زندگی حائز اهمیت است مسیر را روشن کرده و هدایتگر است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۴۱
محمد رضا آسوده

با همت خیرگرامی جناب آقای رمضانی ، اجرای دیوارچینی و نرده گزاری در قالب طرح جامع امامزاده حمزه بن عون علیه السلام روستای کروگان دهستان جاسب از توابع شهرستان دلیجان با مبلغ یکصدمیلیون ریال انجام شد.

برای مشاهده تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۰
محمد رضا آسوده