اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

حجت‌الاسلام آسوده ضمن اشاره به این نکته که این طرح در این شهرستان نیز همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند تا 16 فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، اظهار کرد: در دلیجان امامزاده زبیده خاتون(س)، قتلگاه علی‌بن امام محمدباقر(ع)، امامزادگان معصوم(ع)، امامزادگان حوریه خاتون و کاظمه خاتون(س) روستای سینقان، امامزادگان اسحاق و عیسی(ع) و امامزاده حمزه‌بن عون(ع) روستای کروگان جاسب میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.

وی در ادامه غبارروبی وعطرافشانی بقاع متبرکه مجری طرح و آماده‌سازی بقاع متبرکه که شامل نظافت محیط داخلی و خارجی بقعه و آماده‌سازی شرایط اسکان جهت مسافران نوروزی در بقاع دارای ظرفیت از جمله اقدامات اولیه در دستور کار بود که اجرایی شد.

آسوده از حضور 2 مبلغ اعزامی در بقعه متبرکه امامزادگان معصوم(ع) و امامزاده حمزه(ع) و 2 مبلغ بومی در امامزاده زبیده خاتون(س) و قتلگاه علی‌بن امام محمدباقر(ع) خبر داد و افزود: ساماندهی خادمان بقاع متبرکه جهت خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران و مسافران نوروزی، برگزاری مراسم تحویل سال نو، برگزاری برنامه‌های عبادی و ادعیه در بقاع متبرکه شاخص شهرستان، برپایی مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی در بقاع متبرکه شاخص، برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان در پایان، هدف از برگزاری این طرح را ارتباط هرچه بیشتر مردم با امامزادگان عنوان کرد و گفت: امید است با اجرایی شدن این طرح شاهد ترویج فرهنگ گردشگری اسلامی باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی