اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از عطر افشانی و گلباران مزار شهدای مدفون در امامزاده سلیمان شهرستان نراق به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یاد آور دورانی طلایی در تاریخ ایران اسلامی است که باید این دوران به نسل های جدید انقلاب به درستی شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه  برنامه های مختلفی در دهه فجر در شهرستان دلیجان برگزار می شود، ادامه داد: حرم مطهر امامزاده زبیده خاتون (سلام الله علیها) شهرستان نراق در روزهای پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه برگزار کننده جشن انقلاب است.

حجت الاسلام آسوده با اشاره به فضا سازی حرم مطهر امامزادگان به منظور برگزاری جشن های دهه فجر بیان کرد: شرکت کنندگان در این جشن ها از سخنرانی، سخنرانان در رابطه با این ایام خجسته بهرمند می شوند.

وی با اشار به برگزاری مراسم سخنرانی و خاطره گویی در قتلگاه علی بن محمد باقر علیهماالسلام گفت: این مراسم همزمان با شب 22 بهمن ماه با حضور یادگاران انقلاب و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان تقدیر از خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و اظهار کرد: تقدیر از خانواده شهدا راهی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی برگزاری مراسم جشن و سخنرانی در روز 22 بهمن ماه در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حمزه کروگان جاسب را از جمله برنامه های دهه مبارک فجر دانست و بیان کرد: ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و ترویج آن در بین نسل جوان است.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی