اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

حجت الاسلام محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، با اشاره به اینکه 14 امامزاده در این شهرستان وجود دارد، افزود: مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) امشب و فردا در امامزاده حمزه کروگان جاسب، قتلگاه، زبده خاتون و امامزادگان معصوم برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین به همین مناسبت امشب کاروان زیارتی هیئت مهدویه و محبان از شهر اصفهان به امامزاده زبیده خاتون این شهرستان اعزام می شوند.

رییس اداره و امور خیریه شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نفر در این کاروان حضور دارند، ادامه داد: مداحی، سخنرانی و قرائت دعای کمیل از جمله برنامه هایی است که امشب در امامزاده زبیده خاتون برگزار و فردا نیز دعای ندبه با حضور افراد این کاروان برگزار می شود.

آسوده ابراز داشت: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) نشانگر وفاداری به امام و اندیشه ها، افکار و آرمان های آن بزرگوار است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی