اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

برای مشاهده تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۵
محمد رضا آسوده

رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیف دینی و سیاسی است گفت:روز قدس تبلور وحدت، انسجام و مقاومت مسلمانان در برابر جبهه ظلم است.

محمد رضا آسوده رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان گفت : امام راحل ما  با نام گذاری روز قدس یک یادگار ماندگار را در ماه رمضان برای مسلمانان آزاده جهان به امانت گذاشتند.

 آسوده با بیان اینکه که با حضور پرشورمان حق این امانت را خوب و بموقع بجا می آوریم اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین با شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیفی شرعی، ملی و سیاسی است که بر دوش همه ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه در جمعه آخر ماه رمضان مردم مظلوم فلسطین با نشاطی مضاعف خود را در صحنه بین المللی می بینند گفت:  همانند فریادی که سال ها آنان در مقابل استکبار بلند می کنند در چنین روزی همه باهم یکصدا انزجار و خشم خود را نسبت به تسلط بیگانگان در این سرزمین و به خصوص بیت المقدس اعلام می کنیم.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان افزود: امیدواریم که با اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در کشورهای اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان که سردمدار آنان امریکا و انگلیس و اسراییل هست بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم دلیجان همگام و همزمان با سراسر کشور اسلامی، روز جمعه حضوری گسترده در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند داشت. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۱
محمد رضا آسوده

مراسم معنوی احیای اولین شب از لیالی قدر و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، جمعه شب با حضور اقشار مختلف مردم و عاشقان اهل بیت علیهم السلام درامامزاده زبیده خاتون سلام الله علیها در شهرستان دلیجان برگزارشد.

برای مشاهده تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۷:۵۶
محمد رضا آسوده

همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، خانواده معزز شهدای مدافع حرم، حافظین و قاریان قرآن کریم ، مددجویان کمیته امام ، مسئولین شهرستان ، هیئت امنای بقاع متبرکه ، خیرین و واقفین مهمان سفره کرم امامزاده زبیده خاتون سلام الله علیها بودند. بعداز مراسم افطار امام جمعه محترم شهرنراق حجت الاسلام حسینی راد به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان با مدیحه سرایی در مدح کریم اهل بیت و پخش شیرینی از زائرین پذیرایی بعمل آمد.

برای مشاهده تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۰
محمد رضا آسوده