اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

جلسه توجیهی و پاسخ به سوالات طرح ملی حفظ قرآن کریم در جمع داوطلبین هلال احمر شهرستان دلیجان ساعت 10:30 روز چهارشنبه مورخ 1394/02/30 برگزار شد.

برای مشاهده سایر تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۵۴
محمد رضا آسوده

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، آیین تجلیل از فعالان قرآنی ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد عصر سه‌شنبه 29 اردیبهشت ماه، با حضور آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری و همچنین دبیر و معاونان کانون‌های مساجد کشور برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۳۵
محمد رضا آسوده

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت الاسلام عبدالله حسینخانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در جلسه آموزشی توجیهی هیئت امناء بقاع متبرکه شهرستان دلیجان با اشاره به شعار سال اظهار کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت نیاز امروز جامعه در پیشبرد اهداف است و مسئولان و کارکنان اوقاف و اعضاء هیئت امنای بقاع متبرکه نیز باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به ضرورت تحقق منویات رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور گفت: نه تنها در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت؛ بلکه در همه ایام ما موظف به حرکت و تلاش در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری هستیم.
حجت الاسلام حسینخانی افزود: قطعاً با تقویت همدلی و همراهی میان دولت و ملت می توان گام های مهمی در راه پیشرفت همه جانبه کشور و بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... جامعه برداشت.
حجت الاسلام حسینخانی در ادامه بر لزوم برگزاری مستمر جلسات هیئت امناء بقاع متبرکه تأکید کرد و افزود: برگزاری مستمر این جلسات با هدف بررسی مشکلات، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت در بقاع متبرکه و همچنین حرکت مسئولان در جهت برنامه محوری بودن بقاع متبرکه سازمان را بیش از پیش به سمت تحقق منویات رهبری مبنی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور هدایت خواهد کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) نیز اضافه کرد: ماه رجب بهترین فرصت بندگی و تقرب به ذات هستی بخش الهی است.
حجت الاسلام محمدرضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان نیز در این جلسه، برگزاری این جلسات به منظور رسیدگی به مشکلات بقاع متبرکه و نظرات اعضاء هیئت امناء را بسیار مثبت و مطلوب برشمرد.
وی گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم این جلسات را ماهانه و به صورت مداوم با حضور اعضاء هیئت امنا بقاع شهرستان و ستاد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار و ضمن انعکاس نتایج آن به سازمان گام مهمی در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور برداریم.
لازم به ذکر است: در این جلسه هر یک از اعضاء هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان در خصوص مشکلات بقاع صحبت و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

برای مشاهده سایر تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۴۱
محمد رضا آسوده

این بقعه شریف در شهرستان دلیجان (شهر نراق) قرار دارد . نشانی : جاده دلیجان-نراق (به فاصله 20 کیلومتری)-7 کیلومتری جنوب شرقی شهر نراق – منطقه بیدشک(بیدشکن)-بالای کوه سفید(کوه کافران)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۰۶
محمد رضا آسوده

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، محمد رضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان در نشست اصحاب قرآنی که به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان دلیجان  در سالن جلسات شهرداری برگزار شد گفت: جامعه قرآنی بویژه مربیان پرچمداران ترویج و گسترش فرهنگ وقف بخصوص وقف گروهی برای معارف قرآنی در جامعه هستند.
وی با تأکید بر لزوم حرکت جدی در راستای ثبت وقف های جدید با نیات قرآنی با اشاره به خلاً وجود موقوفات قرآنی در سطح شهرستان گفت: حرکت در راستای پرکردن این خلاً و همچنین ترویج فرهنگ وقف قرآنی نیازمند کمک فعالان و مربیان قرآنی است.
حجت الاسلام آسوده تصریح کرد: قرآن کتاب و نسخه حیات بخش بشری است و در شرایط تهاجم فرهنگی کنونی، تنها توسل به آیات نورانی آن است که می تواند ما را در برابر هجمه های دشمنان ایمن کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان در ادامه حفظ قرآن را مقدمه تفکر و تعمق در آیات نورانی کلام وحی عنوان کرد.
لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و برترین های طرح تربیت حافظان قرآن اوقاف و مربیان طرح تربیت در شهرستان برگزار شد از برترین های مرحله سوم طرح تربیت که حایز امتیاز بالای 70 در آزمون پایان دوره شده بودند با اهدای جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

برای مشاهده سایر تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۳۱
محمد رضا آسوده