اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان گفت: طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان در شش بقعه متبرکه و امامزادگان حمزه(ع)، سلیمان(ع) نراق، امامزادگان معصوم(ع)، قتلگاه سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع)، زبیده خاتون(س) و حوریه و کاظمه خاتون(س) برگزار می‌شود.
وی، با اشاره به غبارروبی آستان مقدس امامزادگان شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان آئین غبارروبی در آستان مقدس قتلگاه سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) برگزارمی‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۹
محمد رضا آسوده

حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، درباره اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: در فرازهایی از دعای امام سجاد(ع) درباره حلول ماه رمضان و علت برتری این ماه نسبت به دیگر ماه‌ها به حرمت‌ها و گرامی داشتن‌های بسیار اشاره شده است و برای بزرگداشت این ماه مبارک خداوند آنچه را که در ماه‌های دیگر حلال کرده حرام نمود.

وی شب‌های قدر را از دیگر دلایل برتری ماه مبارک رمضان بر دیگر ماه‌ها عنوان کرد و افزود: خداوند به صراحت عبادت در شب قدر را برتر از هزار ماه قرار داده و چه بزرگی از این بیشتر که در چنین شب‌هایی خداوند متعال روزی‌ها و هر امر دیگری را مقدر می‌فرماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۴
محمد رضا آسوده

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: اولین جلسه کمیته یاوران وقف دهستان جاسب با عنوان حضرت فاطمه زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) روستای کروگان این شهرستان با حضور اعضاء کمیته برگزار شد.
وی، ترویج فرهنگ وقف را از جمله سیاست‌های مهم اوقاف برشمرد و بیان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغ شده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سال گذشته ستاد انجمن یاوران وقف درشهرستان راه اندازی شد که پیرو این مهم پیش بینی شده امسال این انجمنها با اجرای برنامه‌های منسجم فعال شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۹
محمد رضا آسوده

اجرای برنامه های متنوع ( نماز جماعت، قرائت دعای کمیل و ندبه و ...) توسط هیئت زائران امامزاده زبیده خاتون علیها السلام از شهر خوراسگان اصفهان

برای مشاهده سایر تصاویر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۰
محمد رضا آسوده

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان گفت: در راستای توافق‌نامه فی مابین سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری با سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تعیین حصه محدوده و حریم امامزادگان از اراضی ملی بلامعارض شش امامزاده این شهرستان تعیین محدوده و حریم شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴
محمد رضا آسوده