اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

حجت الاسلام محمدرضا آسوده افزود: روزهای پایانی ماه صفر و اوائل ماه ربیع الاول به نام دهه وقف نام گذاری شده است و برنامه های این مناسبت با هدف ترویج فرهنگ وقف اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار ریاست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه و هیئت امناء بقاع متبرکه با امام جمعه شهرستان از ساعت 10:30 صبح نهم آذرماه جاری در دفتر امام جمعه، برگزاری مراسم رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بعد از نماز مغرب و عشا هشتم و نهم آذرماه جاری در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون(س) از برنامه های تدارک دیده شده است.

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان برگزاری ویژه برنامه شهادت شهادت امام رضا(ع) از ساعت 10:30 صبح دهم آذرماه جاری در آستان امامزادگان معصوم(ع)، سخنرانی ریاست اداره اوقاف با موضوع وقف بعد از نماز مغرب و عشا در تاریخ دهم آذرماه در مسجد جوادالائمه(ع)، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم از ساعت 9 صبح یازدهم آذرماه در منزل خانواده شهدا بخش دیگری از برنامه هاست که اجرایی می شود.

حجت الاسلام آسوده ابراز داشت: سخنرانی در خطبه های نماز جمعه در مصلی بقیه الله اعظم (عج) در تاریخ 12 آذرماه جاری، و سخنرانی با موضوع وقف بعد از نماز مغرب و عشا در تاریخ 13 آذرماه جاری در مسجد جامع شهر دلیجان و مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون(س) از ساعت 8 صبح در تاریخ 14 آذرماه در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون(س) از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی برگزاری همایش وقف و تجلیل از واقفین، متولیان، خادمین، مستاجرین و مسئولین با حضور مدیرکل اوقاف استان مرکزی بعد از نماز مغرب و عشا در روز 15 آذرماه جاری در آستان امامزاده زبیده خاتون(س) و همزمان با آن برپایی ایستگاه همه واقف باشیم و نشست صنفی با بازاریان شهر دلیجان از ساعت 10:30 شانزدهم آذرماه در مجتمع اداری قدس را از دیگر برنامه های هفته وقف عنوان کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی