اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

حجت الاسلام محمدرضا آسوده رییس اداره اوقاف و امورخیریه دلیجان در گفتو با خبرنگار پیام دلیجان گفت:حماسه بیادماندنی9 دی روز سرافرازی و پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و مصداق بارز «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود، و به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر انقلاب اسلامی، مردم ولائی ما کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک‌گوی ولی‌فقیه زمان‌اند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌کنند.

آسوده اظهار کرد:یوم الله 9‌دی ‌ماه سال 88 از نقاط مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و باعث بیداری نسل‌های آینده کشور در مواجهه با کینه‌توزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان قسم خورده این کشور و عبور آنان از گذرگاه‌های حساس و پرخطر تاریخی است.

وی با بیان اینکه خلق حماسه عظیم نهم دی ماه که با حضور میلیونی ملت ایران و اعلام برائت و بیزاری از اصحاب فتنه و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های مذهبی در روز عاشورا رقم خورد ادامه داد: بیش از هر چیزی این حقیقت را فریاد زد که کشور و ملتی که از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم و دوراندیش برخوردار است بر هرگونه سختی، توطئه و فتنه‌ای فائق خواهد آمد.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه دلیجان بیان کرد: نقش حکیمانه و مدبرانه رهبری در جامعه اسلامی اصلی اساسی است که موجب عبور نظام از گردنه‌های سخت شده است

آسوده با اشاره به اینکه حادثه سال ۸۸ چون ریشه در درون خانواده انقلاب داشت و از رقابت خانوادگی منشأ می‌گرفت، افزود: این حادثه موجب پراکندگی اولیه مردم و نخبگان گردید. در عین حال بصیرت واقعی و پیروی از رهبری شاخص در این مسیر است.

وی تصریح کرد: فتنه 88 این را به ما یاد داد که بدانیم می‌شود به اسم امام و انقلاب در مقابل رهبری وانقلاب اسلامی ایستاد. و سخت‌ترین مرحله فتنه همین بود زیرا پیچید‌گی صحنه در این بخش یکی از نقاط تردید آفرین و گمراه کننده بود بیشترین نیاز به بصیرت در این بخش مورد نیاز است.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه دلیجان ادامه داد: دشمن همیشه در حال برنامه‌ریزی و آزمون و خطاست که حوادث سال ۸۸ این را بما نشان داد. فتنه 88 این نکته مهم را بما یادآوری کرد که دشمن از ما آماده‌تر و ما از او غافل هستیم، این عبرت چراغ راه آینده نیروهای مؤمن به انقلاب اسلامی خواهد بود.

آسوده خاطرنشان کرد: قیام ۹ دی به صورت مستقیم از جسارت و توهین دشمن در عاشورای همان سال نشأت می‌گرفت و حماسه ۹ دی در پرتو عاشورا رقم خورد. عاشورا انرژی پایان ناپذیر انسجام ملی و دینی ماست و نباید از این چشمه جوشان و پرفیض و برکت غافل شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی