اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، امام جمعه شهرستان دلیجان در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین حسینی در این شهرستان و مراسم عزاداری در بقعه مبارکه امامزاده زبیده خاتون نراق گفت: باید برنامه ریزی های لازم به منظور ارایه خدمات فرهنگی و مذهبی به زائران انجام شود.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام افزود: این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است وهر ساله شاهد حضور گسترده عاشقان و دوستداران آن حضرت در حرم مطهر امامزاده زبیده خاتون به منظور عرض تسلیت و مراسم عزاداری هستیم.

امام جمعه شهرستان دلیجان در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه یک برنامه شاخص استانی است، ادامه داد: باید با تمام توان و امکانات در خدمت زائران باشیم.

حجت الاسلام کرامتی بر همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور برگزاری هر چه با شکوهتر این برنامه تاکید کرد و اضافه کرد: این همدلی وهمراهی سبب استقبال و پذیرایی خوی از زائران و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برای نسل جوان و نوجوان و تعمیق باورهای دینی در آنان می شود.

وی با اشاره به حضور 6 هزار زائر در سال گذشته در این بقعه مبارکه بیان کرد: امید است با همدلی و همکاری همه جانبه برنامه امسال بهتر و باشکوهتر از سال گذشته بوده و بتوانیم جبران ضعف های سال های قبل را بکنیم.

تاکید بر تعامل و همکاری به منظور ارایه خدمات بهتر به زائران

در ادامه این جلسه  حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان نیز ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی بر تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه ها برای برگزاری این آیین معنوی تاکید کرد و گفت: این همدلی و همکاری سبب ارایه خدمات بهتر به زائران و عزاداران است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ادارات و نهادهای که سال های گذشته در راستای برگزاری با شکوه این برنامه همکاری کردند، ادامه داد: بقعه مبارکه امامزاده زبیده خاتون علیه السلام شهر نراق به عنوان یکی از امامزادگان شاخص استان هر ساله در روز اربعین حسینی میزبان عاشقان و دوستداران اهل بیت علیه السلام است.

آسوده با اشاره به اطعام زائران و عاشقان اباعبدالله در بقعه امامزاده زبیده خاتون نراق، اضافه کرد: امسال پیش بینی پذیرایی و اطعام شش هزار زائر با همکاری دستگاه ها شده است و علاوه بر آن ایستگاه های صلواتی نیز در محل های مختلف کاروان های پیاده روی تدارک داده شده است.

رئیس اداره اوقاف اضافه کرد: در روز اربعین کاروان های پیاده روی و عزاداری از نقاط مختلف شهرستان دلیجان به سمت این بقعه مبارک حرکت می کنند که برپایی ایستگاه های صلواتی و استقبال از زائران، برگزاری جلسه سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این روز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی