اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

حجت‌الاسلام  آسوده، با اشاره به اهمیت رسیدگی به بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان، گفت: عمران فیزیکی امامزادگان سبب گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات عمرانی مختلفی در سطح بقاع شهرستان دلیجان انجام شده است، افزود: در بقعه مبارکه امامزاده زبیده خاتون(ع) دلیجان قسمت دوم فاز اول اجرای حسینیه، شبستان، آشپزخانه و صحن به متراژ3500 مترمربع انجام شده و هم اکنون در مرحله اجرای ستون و دیوار حائل است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان، ادامه داد: تاکنون600 میلیون ریال برای این فعالیت‌های عمرانی از درآمد بقعه هزینه شده است.

حجت‌الاسلام آسوده همچنین به انجام فعالیت‌های عمرانی در حرم مطهر امامزادگان معصوم(ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای فاز اول آرامستان به متراژ1000 مترمربع از جمله این فعالیت‌ها بوده که تاکنون 137 میلیون ریال از درآمد بقعه هزینه شده است.

وی در ادامه سخنانش به تهیه و تصویب طرح جامع، قتلگاه سلطانعلی بن محمد باقر(ع) نیز اشاره کرد و گفت: اجرای دیوار حائل به طول 100مترمربع، ارتفاع 9 متر و عرض 2 متر از دیگر فعالیت‌های عمرانی در این بقعه مبارکه در سال جاری است.
این مقام مسئول همچنین به اجرای آبیاری قطره‌ای و اجرای آبرسانی به منبع ذخیره آب اشاره کرد و گفت: این فعالیت‌ها انجام شده با 320 میلیارد ریال اعتبار از کمک های مردمی و در آمد بقعه مبارکه انجام شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان در پایان، اجرای طرح تربت خانه امامزاده یحیی(ع) روستای هستیجان به متراژ8.5*8.5 تا مرحله سقف را از دیگر پروژه‌های عمرانی اجرایی در سال جاری دانست و بیان کرد: تاکنون 345میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و درآمد بقعه هزینه شده است.  

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی