اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان حجت الاسلام محمدرضا آسوده افزود: برنامه های هفته وقف از روز چهارشنبه 18 آذرماه جاری مصادف با 28 صفر با عنوان "وقف،همدلی و همزبانی" و دیدار با امام جمعه شهرستان و دیدار با خانواده شهید شفیعی آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه پنج شنبه 19 آذرماه جاری مصادف 28صفر "وقف،قرآن، سنت نبوی،سیره ائمه اطهار (ع)" نام گرفته است ادامه داد: برگزاری محفل ختم قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) در جاسب از محل موقوفات و برگزاری زیارت حضرت رسول(ص) از راه دور از برنامه های دومین روز هفته وقف است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان عنوان جمعه 20 آذرماه جاری مصادف با 29 صفر را "وقف،نهاد ممتاز دینی، اجرای امینانه نیات واقفین" دانست و اظهار داشت: سخنرانی رییس اداره اوقاف قبل از خطبه های نماز جمعه و سخنرانی ریاست اداره اوقاف دلیجان در مسجد امام حسن(ع) شهرستان دلیجان از برنامه های روز سوم هفته وقف بشمار می رود.
حجت الاسلام آسوده شنبه 21 آذرماه جاری مصادف با 30 صفر را "وقف تجلی مودت اهل بیت(ع) با تکریم امامزادگان" خواند و برنامه این روز را برگزاری نشست صنفی با فرهنگیان شهرستان و سخنرانی رییس اداره اوقاف دلیجان در مسجد جامع شهر نراق عنوان کرد.
وی یکشنبه 22 آذرماه را مصادف با اول ربیع الاول و با عنوان "وقف،علم و فن آوری و نقش حوزه و دانشگاه" خواند و ابراز داشت از برنامه های این روز می توان به برگزاری نشست وقف با حضور طلاب و بسیجیان در حوزه علمیه خواهران و سخنرانی رییس اداره اوقاف و امور دلیجان در مسجد اعظم دلیجان اشاره کرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان اضافه کرد: دوشنبه 23 آذرماه جاری مصادف با 2ربیع الاول و عنوان "وقف،بانوان و مشارکت های اجتماعی" نام گرفته است که برگزاری همایش وقف و تجلیل از واقفین، متولیان، خادمین، مستاجرین و مسئولین، عیادت از خانم بیکی و همسرش از واقفین و سخنرانی رییس اداره اوقاف دلیجان در مسجد جامع دلیجان از برنامه های این روز محسوب می شود.
حجت الاسلام آسوده با بیان اینکه سه شنبه 24 آذرماه مصادف با 3ربیع الاول "وقف،بهره وری موقوفات و اقتصاد مقاومتی" نام دارد افزود: برگزاری نشست صنفی با بازاریان شهرستان، برگزاری مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون(س) و سخنرانی رییس اوقاف دلیجان در مسجد امام حسین (ع) از برنامه های این روز بشمار می رود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی