اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان دلیجان،حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف دلیجان با اشاره به اهمیت انجام وقف و ترویج این فرهنگ دینی در جامعه گفت: وقف سنت حسنه ای است که خیرات و برکات فراوان دارد و باید در جامعه ترویج شود.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران با انجام این امر خیر و خداپسندانه علاوه بر دستگیری از نیازمندان، ساخت مسجد و اماکن آموزشی و دیگر نیت های خیر، باقیات و صالحاتی برای خود به جای می گذارند.

این مقام مسئول ادامه داد: انجام یک وقف فقط برای یک زمان نیست و این وقف تا سالیان سال در راستای نیت واقف هزینه می شود و نام نیکویی از واقف بجای گذاشته و گره گشای بسیاری از مشکلات می شود.

حجت الاسلام آسوده با اشاره به اینکه این وقف نهمین وقف شهرستان دلیجان در سال جاری است، افزود: واقف خیر اندیش آقای حاج عباسعلی شفیعی، سه باب مغازه را وقف ایتام، بیماران، دانش آموزان نیازمند، معلولین، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و امور عام المنفعه کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان در پایان افزود: با بیان اینکه عواید حاصل از این وقف بر اساس نیت واقف هزینه می شود، خاطر نشان کرد: امید است همواره شاهد حضور واقفین خیر اندیش و ثبت وقف های جدید با نیت مطابق با شرایط روز جامعه و کمک به نیازمندان و بیماران باشیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان اضافه کرد: شهرستان دلیجان 464 موقوفه و 988 رقبه دارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی