اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان ، حجت الاسلام محمد رضا آسوده افزود: بر این اساس در رشته قرائت تحقیق راضیه علی مددی، حمیده حسینی و لیلا محمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند، در رشته ترتیل طاهره لطیفی، زهره رحیمی و مرضیه سادات قهاری عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

وی ادامه داد: زهرا قاسمی، اکرم اتابک و زهرا نیکخواه نفرات برتر رشته حفظ 5 جزء شدند و در رشته حفظ 10 جزء زهره رجبی، فاطمه محسنی و کبری صفری رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان بیان کرد: در حفظ 20 جز زهرا نجفی، خدیجه پناهی و راضیه حیدری و در حفظ کل قرآن کریم راضیه صفری و لیلا حسینی عناوین برتر را از آن خود کردند.

حجت الاسلام آسوده اظهار داشت: در رشته دعا خوانی ویژه بردران امیرحسنی، علی دوستعلی و حسین هادی، در رشته ترتیل جواد ابراهیمی، محمدرضا ناصری و حسین هادی عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
وی ابراز داشت: مهدی احمدی، امیرحسنی و محمد ابوالحسنی در رشته اذان و در رشته قرائت تحقیق مهدی احمدی عنوان برتر را از آن خود کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی