اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۷

25 هزار زائر در بقاع متبرکه دلیجان

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: 25 هزار زائر و مسافر نوروزی همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری از بقاع شاخص این شهرستان زیارت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، به تشریح و ارائه گزارش عملکرد از اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز سال جدید پرداخت.

وی افزود: این طرح برای ششمین سال متوالی در 6 بقعه شاخص شهرستان دلیجان برگزار شد که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و... نیز همراه بود.

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان ادامه داد: در این راستا مراسم لحظه تحویل سال نو با حضور یک هزار نفر در 6 بقعه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین آسوده تعداد روحانیون بومی و اعزامی بکار گرفته شده در این طرح را 3 نفر دانست و اظهار داشت: خیمه های معرفت نیز در 3 بقعه برپا شد که 3 هزار و 500 نفر از برنامه های آن بهره مند شدند.

وی بیان کرد: برپایی یک پایگاه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت در 4 بقعه در طول اجرای طرح آرامش بهاری، توزیع 2 عنوان برشور تبلیغی ترویجی به تعداد 3 هزار بروشور، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه شهرستان و تجهیز 3 بقعه برای پذیرایی از زائرین و مسافرین به صورت شبانه روزی از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می شود.

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان ابراز داشت: فعال بودن سامانه بلوتوث در یک بقعه، بهره مندی از حضور 9 خادم ثابت، 320خادم افتخاری و 9 عضو هیئت أمناء، پخش 3 دقیقه گزارش و خبر در سیمای استان، ثبت یک وقف جدید، و اسکان 370 نفر در زائرسراها، 100 نفر درکمپ های اسکان موقت و 800 نفر در حسینیه ها از دیگر اقدامات بشمار می رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی