اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

ه گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ وقف در جامعه، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، وقف اقدامی اقتصادی و مبتنی بر دین، معنویت و خیرخواهی است که آثار و برکات اجتماعی، فرهنگی و دینی آن در جامعه بسیاری از نیازهای اقشار مختلف را تامین می کند لذا اشاعه فرهنگ وقف اهمیت بسزایی دارد.

حجت الاسلام آسوده وقف را یک انفاق پایدار خواند و گفت: ما به کسانی که می خواهند انفاق پایدار داشته باشند وقف را پیشنهاد می کنیم چرا که برخی از راه های انفاق، کوتاه مدت بوده و می توان برای ماندگاری آن از سنت حسنه وقف بهره گیری کرد.
وی از ثبت دو مورد وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این وقفیات بالغ بر 160 میلیون تومان برآورد می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: دو نفر از واقفین خیراندیش شهرستان با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به وقف بخشی از اموال خود اقدام کردند.
وی تصریح کرد: ایران رزاقی با وقف یک باب منزل مسکونی به مساحت 290 مترمربع و علیرضا صفری با وقف یک قطعه زمین به مساحت 185 مترمربع در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان انجام امور فرهنگی در مسجد جامع شهر نراق و مسجد جامع راوه را از نیات این واقفین عنوان کرد و بیان داشت: ارزش این وقفیات بالغ بر 160 میلیون تومان برآورد می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
محمد رضا آسوده

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خوبی دارید.
در صورت تمایل تبادل لینک
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی