اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر، روحانی مجاهد و مبارز شیعه عربستانی که بدست مزدوران پلید سعودی با تمام مخالفت های بین المللی صورت گرفته است، لگه ننگینی بر اقدامات رژیم سعودی قرار داد و به همین زودی خون بناحق و مظلومانه این شهید و دیگر شهدای این راه دامان نکبت بار آنان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: آنچه که وجهه تزویرگونه این جنایات را نشان می دهد ادعای تدین به اسلام از سوی رهبران آل سعود است و روی دیگر کریه این کشتار اتهام تروریسم به معارضان و مخالفان داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: به کدام حکم از احکام اسلامی شیخ نمر که معارض دولت سعودی بود و سال ها در راستای تحقق آزادی شیعیان مظلوم عربستان تلاش می کرد در تعریف تروریسم قرار می گیرد ولی ایادی و مزدوران آنان همچون داعش و گروه های تکفیری همفکرانش که با دستور مستقیم از اربابان سعودی و منطقه ای خود هر روز سفره ای از خون را در میان مردم مظلوم عراق و سوریه پهن می کرد در تعریف تروریسم نمی گنجند.

رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان بیان کرد: همه این کشتار و جنایت هایی که در کشورهای اسلامی طی چند دهه اخیر به وقوع پیوسته است جز با خیانت دولت خبیث سعودی نسبت به کشورهای اسلامی و طرح و اجرای کشورهای غربی، علی الخصوص رژیم صهیونیستی حاصل نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین آسوده بیان کرد: رژیم سفاک سعودی بداند که با شهادت شیخ نمرها نمی تواند حرارت و شور آزادی خواهی و استقلال و مبارزه با ستمگران را از دل مردم منطقه و عربستان بزداید و به فرموده مقام معظم رهبری «خون به‌ ناحق‌ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی بسیار سریع دامان سیاستمداران و مجریان رژیم سعودی را خواهد گرفت».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی