اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: تنها با اتکای به الهی و تبعیت از ولایت و بصیرت همگانی می توانیم از فتنه های دشمنان اسلام و ایران رهایی پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، با اشاره به حوادث 9 دی افزود: 9 دی، سال روز بصیرت و تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با ولایت و رهبری است.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی، سال روز تجدید بیعت مردم غیور ایران اسلامی با ولی فقیه زمان است که می بایست به آن ارزش و بها داد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب تصور می کردند به وسیله پادوهای داخلی فتنه می تواند با هتک حرمت خود به عاشورای حسینی زمینه های براندازی نظام اسلامی را فراهم آورد اما غافل از این بود که آنچه محور انسجام ملت ایران است همین عاشوراست.

حجت الاسلام و المسلمین آسوده تصریح کرد: نهضت بزرگ حسینی زمینه های استکبارستیزی، ولایت مداری، ضدیت با صهیونیسم و.. را موجب شده است.

وی ابراز داشت: هتک حرمت به عاشورای حسینی، زمینه حضور میلیونی مردم در 9دی سال 88 را موجب شد و این روز بزرگ را جاودانه کرد. بر همین اساس اگر به دنبال این هستیم که مبانی فکری و اعتقادی 9 دی شناخته شود بایستی عاشورا و نهضت حسینی شناخته شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان اضافه کرد: آنهایی که در بازی فتنه 88 قرار گرفتند راه را بر بیگانگان و دشمنان ملت ایران، هموار کردند و با بی آبرویی تمام، فشارهای اقتصادی و تحریم های آمریکا را برای ایجاد نارضایتی در مردم و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت را موجب شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی