اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان

سازمان اوقاف و امورخیریه کشور / اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان دلیجان
شعار سال 1395 سازمان اوقاف و امورخیریه:
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت الاسلام محمدرضا آسوده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیحان اظهار کرد: حفظ قرآن کریم زمینه افزایش انس با قرآن و کلام نورانی وحی در جامعه بویژه در میان نسل جوان و نوجوان را افزایش خواهد داد.
وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی با کلام نورانی وحی در بین اقشار مختلف جامعه گفت: در شرایط تهاجم و توطئه فرهنگی دشمنان بر علیه اعتقادات نسل جوان ترویج فرهنگ قران و معارف غنی آن در جامعه به عنوان یک ضرورت اساسی مطرح می شود.
حجت الاسلام آسوده ادامه داد: هر چه قرآن و فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان که بیشتر در معرض این تهاجمات قرار دارند ترویج و گسترش یابد نه تنها جامعه به سمت کمال و ترقی سوق خواهد یافت؛ بلکه نسل جوان نیز با تأسی بر این فرهنگ غنی در مقابل تهاجمات بیمه خواهند شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان با اشاره به اینکه حفظ قرآن مقدمه فهم در آیات الهی است اضافه کرد: طرح تربیت حافظان قرآن از جمله منویات رهبر معظم انقلاب به منظور افزایش انس اقشار مختلف با فرهنگ قرآنی و گسترش آن در جامعه برگزار می شود.
وی با اشاره به اجرای مرحله چهارم این طرح در سطح شهرستان گفت: این طرح به منظور تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم طی سه سال متوالی است که با موفقیت درحال برگزاری است و امسال چهارمین سالی است که این طرح در شهرستان دلیجان همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
حجت الاسلام آسوده با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله چهارم طرح دراین شهرستان افزود: نام نویسی از متقاضیان شرکت در طرح از فروردین ماه امسال آغاز شده و علاقه مندان می توانند به این اداره مراجعه کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان اظهار کرد: سهمیه شهرستان دلیجان در مرحله چهارم 380 نفر اعلام شده است و تاکنون 48 نفر در طرح ثبت نام کرده اند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
محمد رضا آسوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی